01 May 2011

Moh ke Kuale! autoshow 2011

Kuala Kangsar,Perak.Ataupun Vintage Malaya gelaran omputih.Kuala Kangsar merupakan Bandar DiRaja bagi negeri Perak Darul Ridzuan


Jarak dari Bandaraya Ipoh 30KM.Untuk maklumat lanjut ttg tempat bersejarah klik Kuala Kangsar



Sempena Keputeraan Sultan Perak Azlan Shah Ke-83,Bertempat di Arena Square Majlis Perbandaran Kuala Kangsar MPKK.Bertarikh 30 April 2011 diadakan Karnival motor dan motosikal klasik.


 tengah hari dlm pukul 12 pm sampai ke destinasi

Triumph


deretan segala mcm bike!


 Volkswagen Comby

Arena Sq

 
Segala macam acara dipertandingan

 Honda C70 rasanya.kurang pasti

thumb up!

suatu hari nanti

deretan koleksi 'emas' mini cooper

Istana Ulu,Kuala Kangsar

12 comments:

Anonymous said...

syoknye tgk kome, sumpah jeles. heee
btw, tmpt pameran ni tapak pasar ramadhan kn? aku slalu g sni bli juadah nk buke pose kalo blk kg. hee
-phara-

AFIQ AZIZI said...

xpe.ad peluang tahun dpn,g ramai.nie pun br first time la.ppuan x sesuai g kot.dah la panas ngan sesak nye lg.

Anonymous said...

hi! nice pic dkt vespa and kreta2 lama. perak mmg byk antik2 things nie kan? my pic yg kerusi dawai tu dkt sentul sentar kl. or klpack ;)

Anonymous said...

haha, yeke? elok jek awek mal g. heee
kalo aku xde paper aritu, mmg aku da terbang ke ipoh da ikot kome. heee
sure ke taun dpn ade lg?
-phara-

AFIQ AZIZI said...

pena sampai perak x?klau penah tgk konsert AJL yuna,yuna ad guna piano kecik kn,dye beli kat ipoh le.tmpat nye nama lokin.jom ke ipoh.huhu
-eli Z

AFIQ AZIZI said...
This comment has been removed by the author.
AFIQ AZIZI said...

awek mal?ko tgk la gambar lps tue.mana 1 gambar last yg ad mal.huhu
sure ade selagi azlan shah raja pemerintah perak.kami g galeri sultan azlan shah,byk info dpt kat situ.
-ff-

Anonymous said...

owhh, depe lpk sat jela ey? hehehe
okeh, taun dpn i will follow u! whhahah
nnt kte sgah r istana lama yg tepi sungai tu. heee
-phara-

AFIQ AZIZI said...

panas kn.tahun dpn kat dye buat kat tmpt berhawa dingin br bleh ajak ko.istana ulu tue dah msuk.tggl nk msuk istana yg lama tue.nnt ak try mintak izin tuanku msuk istana bkt chandan.lg rare!

Anonymous said...

kalo aku nk msuk sume istana boley x? heheheh. ala, tp plg tringin nk g istana yg tepi sungai tu, istana kayu yg x guna paku kot.
yeke?? sure aku g taun dpn! haha
-phara-

libra bear said...

Thanks for stopping by, like the photos here

MEOR ! said...

haha..keter..
byk gk aku antr keter n moto aku g sne..
thx weh dtg event yg aku orgnize..